expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

joi, 6 iulie 2017

Fiindca eu nu sunt bunica!




Ca s-a umplut lumea de magazine, de produse noi sau vechi, bune, rele, folositoare, nefolositoare, scumpe, ieftine, ca sunt tot felul de clienti, interesati, neinteresati, care cumpara orice, care stau o ora in fata unei cutii cu chibrituri! Da, asta e o particica a realitatii. Se produce pentru a cultiva nevoi. Si apoi se produce pentru a rafina gusturile nascute pe nevoile cultivate… hai, ca nu sunt deloc cu teoria conspiratiei in domeniu. Iar ce am scris mai sus nu are legatura cu vreo conspiratie. E doar realitate, si atat!

Cine poate spune cu exactitate ce are nevoie? Bunica ar fi putut. Ea stia cum merg lucrurile. Ai 50 lei si trebuie sa faci asta. Poti sau ba? Nu poti. Foarte bine, atunci lasa aia 50 lei in sertar, pana mai punem ceva langa ei ca sa facem treaba asa cum stiu eu ca se face! Nicio o urma de rigiditate. Era doar intelepciune batraneasca…

Noi suntem tineri. E mai simplu. Am 50 de lei si vreau sa fac neaparat aia si aia. Nu imi ajung banii? Ok, caut o promotie. Un magazin in care se vinde ceva mai ieftin. Caut pe second hand, anunturi! Caut si gasesc ceva de calitate inferioara, dar nu atat de inferioara incat lucrurile sa mearga foarte prost… sa mearga prost spre acceptabil. Eu nu sunt bunica! Eu sunt tanar, nu am timp…


Plusimplu.blogspot.com, parerea mea: opreste-te totusi la promotii, la campanii de reducere preturi. Caut eu pentru tine. Pe bune! 25 de ore din 24 sunt pe magazine online. Le gasesc oricat de mici ar fi! Pentru tine gasesc d-alea cu 50%, ca mi-esti amic. Spune doar ce vrei si te servesc. Eu nu sunt bunica. Stiu, nici tu nu esti😊 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Fiindca eu nu sunt bunica!